+ Odgovori na temu
Stranica 119 od 119 PrviPrvi ... 19 69 109 117 118 119
Prikaz rezultata str. 2,361/2372

Tema: Recimo nešto o njima..

  1. #2361
    Jel se Manolić nedavno priženio. Šteta. Mogao je sačekati ovu mladicu from Serbia. Ta bi mogla primat partizansku mirovinu još tko zna koliko desetljeća.
    .....kad bi mladost znala...kad bi starost mogla.....

  2. #2362
    Čuj Aleksu, nekad smo mi njima prodavali komunizam haha. Kad to? Komunizam je došao preko vas kod nas, a i dalje dolazi, ne prestaje.

  3. #2363
    Radulović??? Po prezimenu nije sigurno naša iako više neznaš ni po imenu ni prezimenu koji su naši a koji njihovi.
    Torcida old school. 55 g, 150/200(+ -)

  4. #2364
    Citiraj Prvotno napisano od Grunf Vidi poruku
    Čuj Aleksu, nekad smo mi njima prodavali komunizam haha. Kad to? Komunizam je došao preko vas kod nas, a i dalje dolazi, ne prestaje.
    Ovdje je Aleksa rijetko u pravu. Srbija je bila skoro 100% seljačka zemlja a tu ne niče komunizam. Radništvo je koliko toliko bilo razvijeno u Hrvatskoj.

    Mada ni Rusija nije imala neku radničku klasu.
    .....kad bi mladost znala...kad bi starost mogla.....

  5. #2365
    Citiraj Prvotno napisano od Inkvizitor Vidi poruku
    Srbija je bila skoro 100% seljačka zemlja a tu ne niče komunizam.
    Komunizam niče tamo gdje su ljudi obespravljeni, siromašni, uz mentalitet jala i često nižu inteligenciju širih narodnih masa što je začarani krug iz kojeg se najčešće zemlje Trećeg svijeta nikako ne mogu izvući, dok se elita igra pijanog bogataša, a taj obespravljeni i siromašan sloj nije svjestan da komunizam također nije rješenje nego dio problema.
    ZA DOM SPREMNI !


  6. #2366
    Neprijateljska emigracija Puntar2.0 avatar
    Datum registracije
    Sep 2016
    Poruke
    6,243
    Posljednje uređivanje od Puntar2.0 : 12-06-2019 at 11:19
    ''Mi cemo lipo, ako oni hoce lipo. Ako nece, mi cemo radit svoj posa ''

  7. #2367

    Dragan Šolak, kupac Tele 2 i vladar hrvatskog medijskog prostora




    N1, Nova tv, Sportklubovi, Tele 2...Sve to u rukama srpskog mafioza iza kojeg stoji srpska država. Cijeli medijski prostor smo prepustili našim neprijateljima, pritom ne mislim na Srbe, nego na srpsku elitu koja nas želi pregaziti. Cijeli sport nam se prenosi preko srpskih kanala. Sad će i korisnici mobitela i njihovi razgovori biti na izvolte srpskoj državi.

    Nedavno je objavljeno kako je švedski Tele2 AB prodao svoju tvrtku u Hrvatskoj, Tele2 Hrvatska, za 220 milijuna eura United grupi. Tvrtka ima 310 zaposlenih, 897.000 korisnika, i godišnje prihode od oko 180 milijuna eura.

    To je još jedan od znakova da ozbiljni ulagači napuštaju Hrvatsku, no zanimljiv ovdje nije prodavač, već – kupac. A to je “United grupa”, koja posluje uglavnom na području bivše SFRJ, a sjedište joj je u Amsterdamu. U Hrvatskoj, oni su već vlasnici Nove TV i N1 TV. Imaju oko 4400 zaposlenih, i promoviraju se kao “vodeći pružatelj medijskih i telekomunikacijskih usluga u jugoistočnoj Europi s najvećom mrežnom pokrivenošću u regiji”.

    Osnivač današnje United grupe je kragujevački tajkun Dragan Šolak, jedan od pet najbogatijih Srba, koji je od pretprošle godine vlasnik Nove TV, a i prije toga je bio vlasnik Sportkluba i N1 TV. Kako HRT nema novca, iako godišnje naplati preko milijardu kuna od pretplate za program kojeg malo tko gleda i koji nikog ne zanima, tako je Šolakov Sportklub uspio dobiti prava na prijenos svih utakmica hrvatske nogometne reprezentacije, uključujući EP iduće godine.

    No ono što je bitno je da je Šolak, kojeg su neki mediji u Srbiji – konkretno Radio Košava – prozvali “maherom za pranje i isparavanje para“, i koji je, prema “Malta files“, dokumentima o pranju novca preko Malte gdje su uglavnom registrirana Šolakova poduzeća, izvukao milijune eura iz Hrvatske ne plativši porez i prije nego je kupio Novu TV! Na gore priloženoj poveznici možete vrlo detaljno čitati navode kako je Šolak poslovao prebacujući novac, dugove i imovinu s poduzeća na poduzeće u raznim državama. Košava navodi kako je “Dragan Šolak državljanin Slovenije i Srbije, opasan prijestupnik koji posao razvija ne plaćajući porez, ucjenjujući i varajući poštene biznismene, davanjem novca pod kamatu.”

    Tjednik Nacional je svojedobno objavio članak u kojem navode kako je Dragan Šolak i iz Hrvatske izvukao 6,7 milijuna eura izbjegavši plaćanje poreza. “Dokumenti pokazuju kako se izbjegava plaćanje poreza u Hrvatskoj i kako je novac koji su uplatili Hrvatski Telekom, Iskon i VIPnet završio na tajnim računima United Media Grupe na Cipru i u Lihtenštajnu“, navodi Nacional u tekstu naslovljenom ” Medijski mogul Dragan Šolak iz RH izvukao 6,7 milijuna eura BEZ PLAĆANJA POREZA”.

    Većina Šolakovih poslova ide preko Malte, zbog specifičnosti porezne politike te države. Slovenski istraživački novinar Blaž Zgago napisao je: “Manjinski vlasnik United Media Grupe Dragan Šolak, jedna od najbogatijih osoba na Balkanu, ima već duže vrijeme lanac tvrtki u poreznim oazama na Cipru, Britanskim Djevičanskim otocima, Sejšelima, u Švicarskoj i Lihtenštajnu. Većinski vlasnik United Media Grupe, koja u Hrvatskoj emitira program svog sportskog kanala Sportklub i informativnog kanala N1, američki je privatni dioničarski fond KKR, sa sjedištem u američkoj saveznoj državi Delaware i na Kajmanskim otocima, a u njegovu tvrtku majku na Kajmanskim otocima 50 milijuna eura uložila je i Europska banka za obnovu i razvoj”.

    Beogradska Politika je također pisala o njemu: “Slovenci su pokušali pedantno popisati sve kompanije koje s sudjelovale u medijskom biznisu u kojem se spominje Šolak. Jedan od zaključaka bio je da tu priča, zbog velikog broja sudionika, jednostavno nije moguće do kraja pratiti. Lanci transankcija bili su takvi da ni najiskusniji poznavaoci nisu mogli sve rekonstruirati. Sve to liči na babuške, zaključili su. Iz jedne kompanije izlazi druga i tako unedogled.”

    Navodi se i kako su “Slovenački dnevnik “Delo” i istražni organi ove zemlje na tragu svim Šolakovim prijevarama, ali on u Srbiji i dalje otima, izbjegava porez, a sve štiteći se članstvom u masonskoj organizaciji i pozivajući se da iza njegovog lopovluka stoji ambasada SAD-a u Beogradu i bivši šef CIA David Petreus”.

    No on je danas manjinski vlansik, jer je veći dio kompanije prodao još zanimljivijem američkom fondu. “United group” je 2014. godine kupio KKR fond, koji je inače “zvijezda” američkog filma i istoimene knjige “Barbari pred vratima – pad RJR Nabisca“, koja govori o tome kako su suvlasnici KKR fonda – Roberts i Kravis – uništili jednu od najvećih američkih korporacija, RJR Nabisco. Oni su praktički izmislili tzv. “leveraged buyout”, kupovinu korporacije njezinim vlastitim novcem i onim što je u dokumentarcu nazvano “lažnim smećem od dionica”, te na taj način stekli nevjerojatno bogatstvo. Šolak je ipak i nakon prodaje zadržao značajan udio u kompaniji, i ostao na njenom čelnom mjestu.

    Već i prije kupovine Tele 2 imao je, među ostalim, u vlasništvu velik dio telekoma Slovenije, srpskog SBB-a sa 750.000 priključka, Telemaha u Sloveniji i BiH i Total TV-a prisutnog u šest zemalja bivše Jugoslavije. Sjedište korporacije je u Nizozemskoj, što je normalno za korporaciju tog tipa i veličine (Nizozemski zakoni štite ulagače više nego i jedni drugi) ali pojedinačne tvrtke su registrirane na Malti, Luksemburgu i drugim poreznim oazama.

    Šolak je svoje medijsko carstvo počeo graditi u doba Miloševića, koristeći kaos i korupciju te uzurpiravši državne resurse bez da ih je platio. Jedan srbijanski poslovni čovjek rekao je za informer kako je Šolak “postao milijarder kad mu je država gotovo besplatno prepustila monopol na tržištu kablovske televizije i telefonije. I ne samo da mu nikada nije naplaćeno ništa za državne resurse koje je koristio, nego mu je kasnije omogućeno da na prihod veći od milijardu eura izbjegne porez tako što je SBB u Srbiji prodao preko fantomskih off-shore firmi”.

    Ni u BIH Šolakovo poslovanje nije bilo poznato po poštenju. “Televiziju N1 osnovao je zato da, kad sudovi, inspekcija ili SIPA počnu pretraživati njegove poslove, poput nelegalnog emitiranja kanala, neplaćanja poreza, uzurpiranja elektro stupova u vrijednosti preko 11 milijuna maraka, nepoštivanja sudskih presuda u slučaju Sport Klub, putem informativnog programa televizije N1, napada službenike organa koji ga istražuju i optužuje ih da rade protiv interesa stranog kapitala i da će ih i dalje javno osuđivati i šikanirati šaljući tako svima poruku, da ne smiju ni kažnjavati niti istraživati njegov Telemach”, navele su Prvenovine iz BIH. “Uvidjevši da zakon u BiH djeluje bolje nego u Srbiji, Dragan Šolak je došao na ideju da otvori N1 televiziju koja se financira ilegalnim emitiranjem NetTV-a (sa sjedištem u poreznoj oazi). Šolak je otvorio televiziju N1 u Luksemburgu, kako bi izbjegao kažnjavanje od strana organa države BiH (Regulatorne agencije i organa drugih država gdje se emitira).

    Pošto se nelegalno stečeni novac od Net TV-a nalazi u poreznoj oazi, Šolak lako financira televiziju sa sjedištem u drugoj poreznoj oazi – Luxemburgu – jer mu nije potrebno dokazivati porijeklo novca, a ujedno ne plaća porez na transfer novca.

    Kako Šolakova N1 televizija u praksi štiti Telemachove radnje? Kad inspekcija zaustavi nelegalnu radnju Telemacha, tada Šolak, u akciju na općinu, šalje N1 televiziju u cilju zastrašivanja općinskih službenika. Ako službenici ne odustanu, tada slijedi prilog u dnevniku N1 televizije. Sličan postupak je i sa tužiteljstvom. Kad tužiteljstvo istražuje nelegalne radnje Telemacha u dnevniku N1 televizije se emitira prilog – imovinska karta predmetnog tužitelja – sve u cilju odustanka tužioca od istraga protiv Telemacha”, navode oni.

    O tome kako je stvorio “United group”, višestruko veću od Hrvatskog Telekoma, pisalo se i u Hrvatskoj. Denis Kuljiš je u “Jutarnjem” naveo: “Počeo je 90-ih trgujući muzičkim pravima za područje bivše Jugoslavije, a zatim se uključio u lukrativno tržište distribucije filmova za kina i kazeta za videoklubove … Šolakova izvorna firma za digitalne mreže, Gerrard Enterprises, registrirana je 2004. u poreznoj oazi na Otoku Man, ustanovili su vrijedni slovenski istraživači. Suvlasnica je Šolakova žena Gordana koja je 2013. kupila vilu na Ženevskom jezeru plativši porez od 7,5 milijuna eura. Onda su pribavili avion Cessna Citation XLS i preuzeli Kraljevsko golf-igralište na Bledu…

    Nacionalni TV kanali bili su u Srbiji u doba Miloševića pod režimskim nadzorom, a mnoštvo malih TV postaja ilegalno je emitiralo piratirane premijerne filmove i bilo kakva bulažnjenja lokalnih redikula i radikala. Iz te stihije počela se razvijati alternativna kabelska mreža, koja je dosegla 60-70 posto kućanstava, dok je u Hrvatskoj to i sad samo 30 posto. Novac od reklama – najvažnije su tu reklame državnih poduzeća – išao je monopolistu koji je ovladao kabelom, SBB-u. Oni su distribuirali signal javnih kanala, a nudili su i različite programske pakete, sportske, filmske, dokumentarne… Taj se program uvozi i plaća u inozemstvo, tako da ova golema operacija ne donosi nikakav profit koji bi se mogao oporezovati“, kaže Kuljiš.

    On se osvrnuo i na prodaju dijela njegove United Group spomenutom fondu za otprilike milijardu i pol dolara: “Zašto je KKR istovario milijarde, ako nema zarade, a republikanac Henry Kravis nije poznat kao filantrop, nego kao hladna riba s temperamentom velike bijele psine? O tome se može samo nagađati. Činjenica je da novac odlazi iz Hrvatske, Slovenije i Srbije … Stvar je u tome što se osim eksploatacijom kabelskih mreža na Balkanu, United Group kroz svoju United Media diviziju bavi distribucijom sadržaja drugim kabelskim mrežama. Ima osam Sport Klubova (SK) koji se vrte po kafićima, narodnjačkih Grand 1 i Grand 2, kanal Cinemania, Fight Channel i koješta drugo, a na koncu i – sasvim neobična pojava u ovom kontekstu – regionalni njuz-kanal N1 koji u editorialu naginje ulijevo, kao da mu je vlasnik Tsipras, a ne Kravis. Prava za emitiranje tih kanala hrvatski kabelski operateri (HT, VIP, Iskon…) plaćaju na maltešku adresu jedne od podružnica United Grupe (…)

    Malta ima tu osobitost da stranim firmama koje su kod njih samo registrirane i “papirnato” prisutne, vraća 85 posto poreza, što znači da UB ondje zapravo plaća samo pet posto dobiti, a ostatak odmah prebacuje na Cipar, da novac bude u društvu sa svim ostalim srpskim off-shore parama. U posljednje vrijeme, doduše, to je rearanžirano tako da lova ide u Luksemburg, gdje je apsolutno najveći mutež, pa su ondje osim Šolakovih američkih firmi registrirani i mnogi ruski hedge-fondovi“, naveo je tada Kuljiš.

    Zaključno, Šolak je svoje poslove s televizijama u Hrvatskoj sad proširio na teleoperatere, što mu otvara posve nove mogućnosti poslovanja. Tele 2 će nastaviti poslovati i zarađivati u Hrvatskoj, ali je pitanje koliko će koristi Hrvatska imati od toga.
    https://narod.hr/hrvatska/kupci-tele...i-pred-vratima

  8. #2368
    Citiraj Prvotno napisano od Puntar2.0 Vidi poruku
    Pukla ljubav? Kaj nije Babić podržaval Torcu donedavno u njihovim pravedničkim borbama? Kaj uradi par šamara...Odmah izgubiš status pravednika.

  9. #2369
    Ugledni član kiler avatar
    Datum registracije
    Aug 2013
    Lokacija
    where the wild roses grow
    Poruke
    620
    Citiraj Prvotno napisano od Grunf Vidi poruku
    Pukla ljubav? Kaj nije Babić podržaval Torcu donedavno u njihovim pravedničkim borbama? Kaj uradi par šamara...Odmah izgubiš status pravednika.
    Tko s vragom tikve sadi,o glavu mu se obijaju...tak' nekak'...

    a još im se i repka vraća na Poljud...
    “Oprošteno jest griešnima: Zulumčaru, ubojici,
    Oprošteno svima, svima – Samo nije izdajici,samo nije izdajici”.

  10. #2370
    Neprijateljska emigracija Puntar2.0 avatar
    Datum registracije
    Sep 2016
    Poruke
    6,243
    Ne morate biti ljubomorni, ne moze svaka regija i svi navijaci biti tako zestoki desnicari kao varazdinske viole i Covic boysi.
    Ae.
    Khähä
    ''Mi cemo lipo, ako oni hoce lipo. Ako nece, mi cemo radit svoj posa ''

  11. #2371
    Ugledni član kiler avatar
    Datum registracije
    Aug 2013
    Lokacija
    where the wild roses grow
    Poruke
    620
    Citiraj Prvotno napisano od Puntar2.0 Vidi poruku
    Ne morate biti ljubomorni, ne moze svaka regija i svi navijaci biti tako zestoki desnicari kao varazdinske viole i Covic boysi.
    Ae.
    Khähä
    ........
    “Oprošteno jest griešnima: Zulumčaru, ubojici,
    Oprošteno svima, svima – Samo nije izdajici,samo nije izdajici”.

  12. #2372
    Ne znam je li ovaj video igdje postavljen na forumu.. ja cu ga ovdje, jer doticni slovenac govori o stvarima o kojima hrvatski mediji uglavnom sute i sve ovo nazivaju "bujnom mastom" a akteri su pravi lopovi koji su opljackali Hrvatsku.

    Dok se Hrvati glodju oko "200 obitelji" i onog redikula Mamica, Tadeschi, Vanja Spiljak, Santric i ekipa, netaknuti uzivaju u "zaradjenim" novcima. O ekipi iz nedavno srusenog Hennessya je valjda suvisno i govoriti.

    https://youtu.be/W3YPFk4Qe8E

+ Odgovori na temu

Pravila pisanja poruke

  • Ne možeš otvoriti novu temu
  • Ne možeš ostaviti odgovor
  • Ne možeš stavljati dodatke
  • Ne možeš uređivati svoje postove